WIX FILTERS ALWAYS WIN 2018
 
 
Strona główna

FAQ - ПИТАННЯ, ЯКІ ЗАДАЮТЬ НАЙЧАСТІШЕ

Ми створили список відповідей на питання стосовно програми, з якими до нас найчастіше звертаються. Для зручності всі питання поділені за тематичними категоріями. Якщо Ви маєте якісь сумніви, пов’язані з нашою програмою, перевірте, чи є відповідь на Ваше питання на цій підсторінці

Загальні правила та реєстрація

Хто може бути Учасником WIX FILTERS ALWAYS WIN 2018?

Учасником Програми може бути будь-яка юридична особа та фізична особа, яка здійснює господарську діяльність та купує фільтри торгової марки WIX у постачальників, перерахованих у списку на інтернет-сторінці www.akciya.wix.ua. У програмі обліковуються лише покупки брутто, виконані з оформленням видаткових накладних
Партнерами нашої Програми є лише постачальники, перераховані у списку на інтернет-сторінці Програми. Вартість Ваших покупок у постачальників, які не є партнерами нашої Програми, не буде обліковуватися у WIX FILTERS ALWAYS WIN 2018.
Це залежить від ситуації:
ТАК, якщо кожен з цих пунктів є окремо зареєстрованим господарським суб’єктом та якщо має окремий унікальний ідентифікаційний номер платника податків, при цьому для кожного суб'єкту потрібна реєстрація з використанням різних електронних адрес (не може бути двох однакових адрес e-mail для різних учасників Програми).
НІ, якщо ці пункти є лише різними місцями здійснення однієї господарської діяльності, у рамках одного господарського суб’єкта - одного ідентифікаційного номеру платника податків.
НА ЖАЛЬ, НІ. Компанії, перераховані у списку на інтернет-сторінці, які фігурують як «Постачальники», не можуть брати участь у WIX FILTERS ALWAYS WIN 2018.
Нагороди тісно пов’язані з вартістю брутто покупок фільтрів WIX Filters. Чим вища вартість покупок, зафіксованих на акаунті Учасника, тим вищого закупівельного порогу досягне Учасник і тим більше балів він зможе обміняти на нагороду. Чим більше витрачаєш - тим більше здобуваєш!
Усі нагороди будуть вислані поштою або кур’єрською службою після завершення Програми.
Головні призи цього року - одна з п’ятнадцяти поїздок до Мальти (кожне запрошення на одну особу).
Головні нагороди будуть призначатися відповідно до рейтингу в порядку спадання та водночас - після досягнення мінімального закупівельного порогу. Організатор видає відповідний купон, що дає Учаснику право скористатися головною нагородою.
ТАК. Достатньо правильно зареєструвати свою компанію та вказати постачальників, у яких купуєте фільтри WIX Filters. Ваш закупівельний результат, що є сумою покупок у вказаних Вами постачальників, автоматично з’являється на Вашому акаунті в перший тиждень кожного місяця після Вашої реєстрації.
Закупівельні результати від даного постачальника будуть реєструватися з початку місяця, в якому Учасник Програми вказав постачальника
Вартість Ваших покупок за попередній місяць ми оновлюємо у перший тиждень кожного місяця. На підсторінці «Статус імпорту» можна перевірити статус імпорту даних від окремих постачальників.
Так, до поточного списку постачальників можна вносити додаткового постачальника. Достатньо увійти у програму та на підсторінці «Редагування акаунта» додати чергового постачальника фільтрів WIX Filters.
Немає обмежень на вартість зареєстрованих покупок. На акаунті Учасника акції обліковується фактична вартість брутто покупок фільтрів WIX Filters, придбаних з оформленням видаткових накладних у постачальників, вказаних Учасником.
НА ЖАЛЬ, НІ. У програмі будуть обліковуватися лише покупки, здійснені за рахунками-фактурамиз оформленням видаткових накладних. Завдяки номеру ідентифікаційному номеру платника податків, вказаному в рахунку-фактурінакладній, вартість твоєї Вашої покупки буде обліковуватися один раз на місяць на твоєму Вашому акаунті Учасника. Кожного разу слід запитувати подбати про оформлення видаткових накладнихрахунок-фактуру.
Рекламації щодо вартості покупок, представлених на підсторінці «Мої покупки», можна пред'явити, заповнивши форму, доступну після натискання іконки , яка з’являється при кожній вартості. Рекламації можна надсилати не пізніше кінця місяця для вартостей за попередній місяць. Наприклад: якщо помилкова вартість стосується покупок з квітня, то рекламації стосовно цієї вартості можна подавати не пізніше 31 травня 2018 року. Винятком є пред'явлення рекламацій за липень, які потрібно надіслати до 08.08.2018.