ПИТАННЯ, ЯКІ ЗАДАЮТСЯ НАЙЧАСТІШЕ

Ми створили список відповідей на питання стосовно програми, з якими до нас найчастіше звертаються. Питання поділені на тематичні категорії. Якщо Ти маєш якісь сумніви, пов’язані з нашою програмою, перевір, чи є відповідь на Твоє питання на цій сторінці.

1. Загальні принципи та реєстрація

Учасником програми може бути будь-яка юридична особа або фізична особа, яка займається підприємницькою діяльністю та яка купує фільтри марки WIX Filters у дистриб'юторів, зазначених у списку, розміщеному на сайті www.akciya.wix.ua. У програмі враховуються тільки покупки брутто, здійснені з оформленням видаткової накладної.
Партнерами нашої програми є виключно постачальники, що знаходяться в списку програми. Вартість Твоїх покупок у постачальників, які не є партнерами нашої програми, не враховуватимуться в WIX FILTERS ALWAYS WIN 2017.
Це залежить від обставин:
TAK, якщо кожна з цих точок є окремо зареєстрованим господарюючим суб'єктом, що має окремий, унікальний номер ІПН.
НІ, якщо ці точки є тільки різними за місцем здійснення комерційної діяльності, але формально діяльність здійснюється в рамках одного господарюючого суб'єкта - одного номера ІПН.
TAK, але від кожної компанії – як окремого учасника потрібна реєстрація з використанням різних адрес електронної пошти (не може бути двох однакових адрес електронної пошти, приписаних до різних учасників програми).
На жаль, ні. Компанії, зазначені в списку, розміщеному на сайті, як "Постачальники", не можуть брати участь в WIX FILTERS ALWAYS WIN 2017.

2. Результати закупок

TAK. Слід тільки правильно зареєструвати свою фірму і вказати постачальників, у яких купуєш фільтри WIX Filters. Твій результат закупок, який є сумою результатів, підтверджених зазначеними Тобою постачальниками, автоматично з'явиться на обліковому рахунку в перший тиждень кожного місяця після реєстрації.
Результати закупок від даного постачальника будуть враховуватися з початку того місяця, в якому цей постачальник буде вказаний учасником програми на його профілі.
Раз на місяць, в перший тиждень місяця, ми будемо автоматично оновлювати вартість Твоїх покупок за попередній місяць. На сторінці "Статус імпорту" зможеш перевірити статус імпорту даних від дистриб'юторів WIX Filter.
Так, Ти можеш додавати в свій поточний список постачальників додаткового постачальника. Слід увійти в програму як учасник і на сторінці "Змінити акаунт" додати ще одного постачальника фільтрів WIX Filters.
Немає обмежень по вартості реєстрованих покупок. В обліковому записі учасника акції враховується фактична вартість нетто покупок фільтрів WIX Filters, на підставі видаткових накладних, виданих зазначеними учасником постачальниками.
На жаль, ні. В програмі будуть враховуватися тільки покупки, зроблені на підставі видаткових накладних. Завдяки номеру ІПН, вказаного на видатковій накладній, вартість Твоїх покупок буде щомісяця зараховуватись на обліковому записі учасника. Завжди просіть оформити видаткову накладну при здійсненні покупки.

3. Призи

Призи безпосередньо пов'язані з вартістю нетто Твоїх покупок фільтрів WIX Filters. Чим вища буде вартість покупок, врахованих на рахунку Учасника, тим вищий буде досягнутий Учасником поріг, і тим більше балів він зможе поміняти на призи. Чим більший оборот Ти зробиш, тим більше отримаєш балів.
Призи можна буде вибрати з Каталогу Призів після закінчення акції та публікації остаточного рейтингу, тобто з 11 по 17 серпня 2017 р. Замовляти призи можна буде тільки і виключно в профілі Учасника, у вкладці Каталог Призів.
Всі призи будуть відправлені поштою або кур'єром після завершення програми.
У цьому році головним призом буде одна з десяти одномісних путівок до Бразилії, а також одна з десяти одномісних путівок до Англії.
Головні призи будуть присуджуватися на підставі рейтингу за порядком зменшення і одночасно на підставі досягнення мінімального порогу покупок. Організатор видасть відповідний купон, що дає Учаснику право скористатися головним призом.

4. Питання і скарги

Скарги, що стосуються вартості покупки, зазначеної на сторінці "Мої покупки", можна пред'являти за допомогою формуляра, натиснувши на іконку , що розташована поруч із кожною вартістю. Скарги можна пред'являти не пізніше кінця поточного місяця - за покупки в попередньому місяці. Наприклад, якщо неправильна вартість стосується покупок в квітні, скарги щодо даної вартості можна пред'являти не пізніше 31 травня 2017 року. Виняток становлять скарги за липень, які повинні бути пред'явлені до 09 серпня 2017 року.
Ти ще не маєш профілю?

Реєстрація займе всього кілька хвилин!

Зареєструйся
Наші правила прості!

Увійди, перевір і вигравай з нами

Правила програми